Forældremøder og skole/hjem samtaler

Hvert år ved skoleårets start afholdes der forældremøder på de forskellige årgange. Her modtager forældrene generel information, som er relevant for alle på årgangen. Derefter går man ud i de forskellige klasser på årgangen, hvor teamet omkring klassen giver yderligere information til klassen.

Hvert år afholdes der skole/hjem samtaler, hvor fokus er på det enkelte barns faglige, personlige og sociale udvikling siden sidst, og hvad der skal arbejdes med fremadrettet. Der afholdes som minimum en skole/hjem samtale pr. år med undtagelse af 0. klasse, hvor der afholdes to.

Skulle man som forældre have en bekymring vedrørende sit barm, er man altid velkommen til at kontakte teamet for at dele sin bekymring. Det kan også være nødvendigt i nogle situationer, at man mødes med teamet eller en enkelt lærer/pædagog omkring eleven.