Bygninger

Skolens bygninger og faciliteter

Englystskolen er en stor skole, og det kan være uoverskueligt med de forskellige bygninger.

Når man står på parkeringspladsen og kigger mod skolens hovedindgang, har man til højre bygning J. I denne bygning har har to klasser fra 0. - 3. årgang base samt SFO for disse klasser.

På venstre side har man bygningerne H og I. Disse bygninger rummer 6.-9. klasse og ca. halvdelen af 5. klasserne.

Hovedbygningen rummer faglokaler, svømmehal, hal og gymnastiksal, PLC, klasseværelser til 0. - 5.  klasse samt administrationen og personale-/forberedelsesrum.

PLC – Pædagogisk læringscenter er det, man i gamle dage ville kalde biblioteket. Dette finder man ved at gå ind ad hovedindgangen og fortsætte op ad trappen og derefter gå ligeud.

Bygning F er den yderste højre del af hovedbygningen. Her holder to klasser fra 0. - 3. årgang til samt SFO for disse klasser.

Bygning G er den yderste venstre del af hovedbygningen. Her holder 4. klasserne og ca. halvdelen af 5. klasserne til. Det er også her “SFO Klubben” for 4. -6. klasserne er at finde.

Fab-Lab er Håndværk & Design lokalerne. Indgangen til Fab-lab er til højre for hovedindgangen.

Se placering af de forskellige lokalitetter på vedhæftede oversigstkort.

Vi gør opmærksom på, at det kun er tilladt at opholde sig på skolens udeområder indtil kl 21:00

Ophold indendørs på skolen er kun tilladt med legitimt ærinde, som eksempelvis skolegang eller deltagelse i foreningsliv.

Oversigtskort.pdf

Shape Created with Sketch.